Tuesday, August 28, 2012

Khutbah Jumaat minggu pertama bulan Syawal 1433 di Masjid Taqwa Bt6


Assalamualaikum,

Di bawah adalah link youtube... Khutbah Jumaat yang telah saya sampaikan di Masjid Taqwa, Kuala Terengganu atau dikenali sebagai Masjid Bt6. Terletak berdekatan dgn Kedai lama saya TAJUL ARIF ENTERPRISE. Semasa kontrak saya ditamatkan oleh KUSZA pada 16 Sept 2004, di sinilah antara tempat saya mencari sesuap rezeki untuk cover gaji yang tiba-tiba hilang... Alhamdulillah...Allah Maha Kaya, DIA mengurniakan rezeki kepada siapa yang DIA kehendaki dan tiada siapa yang mampu menyekatnya.

Kepada siapa yang melalui jalan lama Bt6 dari Manir akan dapat melihat signboard kedai saya itu. Kedai telah ditutup, tapi label masih kerana orang ramai nak jadikan ia kenang-kenangan....hehe

Sahabat-sahabat dan saudara2 kita di sini amat memahami........dipersilakan mendengarnya utk manafaat bersama terutama kepada yang menyampaikannya....

http://www.youtube.com/watch?v=MFTsAWH8BUs

No comments: